گفتگوی اختصاصی با مسئول دبیرخانه
دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان

حجت الاسلام  هادی جعفری ‌راد، مسئول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان به خبرنگار شبستان گفت: در حال حاضر بسیاری از انجمن‌های قرآنی موجود اسم قرآنی دارند، ولی به شکل جدی کار قرآنی انجام نمی‌دهند که باید با برنامه‌ریزی و نظارت بیشتر به این موضوع رسیدگی کرد. 

 

 

وی افزود: افزایش اجرای برنامه‌های قرآنی در سطح کشور به‌ ویژه در استان سیستان و بلوچستان ضروری است.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های قرآنی، فرهنگی و گردهمایی‌های علمی با موضوعات قرآنی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ قرآنی جامعه دارد.

 

وی اظهار کرد: برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم برای گروه‌های مختلف سنی از دیگر راهکارهای آشنا سازی جوانان و نوجوانان با فرهنگ قرآن و ترویج برنامه های قرآنی در جامعه است.

 

حجت الاسلام جعفری‌ راد خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما می‌توانند در زمینه اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه نقش بسزایی ایفا کنند، به گونه‌ای که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های قرآنی تأثیرگذار باشند.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان یادآور شد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از جمله مدارس، با غنیمت شمردن این فرصت استثنایی می‌توانند با برنامه‌ریزی اصولی از مزایای بسیار زیاد و مطلوب نمایشگاه‌های قرآن استفاده کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ادامه مطالب این بخش
     
صفحات اصلی آرشیو شده